sarilale123 Momlife_ benimnoplum yüzünü kapatmıştı öksür dedi karnımı hareket ettirdi açtı yüzünü fotosunu verdi hemen
sarilale123 Momlife_ bizler bunları bilmiyoruz sonuçta yaşamasam bende bilemezdim doktorların söylemesi lazım aslında
sarilale123 Momlife_ ben daha 17+4 üm geçen hafta tahlil için devlete gitmiştim daha 180 Gr bebek gayet iyi demişti. Size yazdıklarım ilk gebeliğimdeki tecrübem