esselvii Bebişinizin kalp atışını son adet gününden hesaplayınca kaç haftalıkken duydunuz perşembe ilk kez doktora gidicem keseyi görebilecek mi kalp atışını duyabilecek miyim merak ediyorum yarın tam 6 haftalık oluyo 🐣
simosist Bugün 5+4 diye hesaplamıştım kendimi doktor 6 haftalık dedi. Keseyi vajinal ultrasonla gördü kalp atışı için 2 hafta sonraya randevu verdi normal mi acaba ya
tortillam_ simosist çok normal telaş etmeyin. Bana kalp atışını gösterdi 10. Haftada gel dedi. 7+3 düm o zman. Zaman geçmek bilmiyor ama kırk kere gidince de olmuyo
esselvii simosist doktor değiştirme şansınız varsa bence başka doktora gidin bazı doktorlar biraz baştan savma ilgileniyorlar
esselvii buse1223 düşük yaptığımda hatta kanamam devam ederken alttan muayene etmişlerdi bende baya çekiniyordum ama hiç çekinilecek bişey değilmiş
sedaa1579 esselvii geç döllenmem oldu normalde haftam 8 ama usg ye göre 5+5. Kese var ama embriyoyu görüp kalp atışını duyamadık. 2 hafta sonra gel dedi ama ben biraz umutsuzlaştım. Artık iyi düşünemiyorum 🥺
esselvii sedaa1579 neden kötü düşünüyorsunuz kii belkide nazlı bir kızınız olacaktır lütfen olumsuzlukları atın kafanızdan 🐣
nursenasu27 esselvii geç döllenme vardı canım bende son âdet tarihimle uyumlu değildi zaten 6 haftalık iken öğrendik 7 hafta içindeydi kalp atışını aldık