Mrv26 canım korkma detaylıda benim bebeğimde de beyaz leke parlaklık çıkmıştı doktorum korkma demişti 3 hafta önce doğum yaptım çocuk kardiyolojisi baktı çok şükür geçmiş kalmamış genelde doğumdan sonra kalmıyormuş hatta hamileliğin sonlarına doğruda geçiyormuş