kalbenatlas bizde de genetik olarak anemi hastalığı var. Ömrüm boyunca hep çektim şu durumu yani. Baş dönmesi tansiyon düşmesi zaten yanında da cabası. Hamile kalmadan öncede ilaç içiyordum hamileliktete zaten zorunlu kurtulamadım kan ilacından. İçerken herşey normal arada bir sıcak basıyor bazen sabah üstümdeki fırlatıp atıp uyanıyordum ki yine öyle 🫣 ama 1 aydır haşlanmış pancar yemeye başladım. Haftada 3 falan yiyorum akşam yemeklerinde baya toparlanmış hissediyorum kendimi. Banada kayınvalidem önermişti. Yani psikolojik mi bilmiyorum ama üşüme baş dönme tansiyon düşmesi çarpıntı falan olmuyor 2 haftadır. Yani bir araştırabilirsin. Ben araştırdığımda baya dengeliyormuş. Şekerini falanda dengeliyormuş. Sonuçta ilaç değil normalde de yararlı birşey.