Merhaba. Bugün Sezaryen doğum yaptım. İlk doğumum Sezaryen olduğu için ikinci doğumu da doktorum sezaryen olması gerektiğini söyledi. Ama SSVD istediğim için duruma göre bakarız dedi. O nedenle gün almadık. 34.haftadsn NST’e bağlanıyordum. Gayet iyi ilerliyordu. Eski sezaryen hattım, dopler, bebeğin suyu gibi detaylar çok önemli. Bir de NST sancı ve bebeğin hareketlerine bakılıyor. 38+2 de kontrolüm vardı doktor NST’de sancı gördü, ultrasonda herşey yolundaydı. Akşama kanaman olursa haber ver dedi ve pazartesi beni kontrola bekledi. Bugün 12 de kontrola gittik, yaklaşık 1.5 saat muayene etti, NST’e bağlandım, sancı çok çıktı, çok ağrım vardı. Ultrasonda muayene etti. Eski sezaryen hattında incelme var , Acil ameliyata almam gerekiyor yoksa akşama kanaman olur ve sen ve bebek riske girersiniz dedi. Doktorum hastaneyi aradı ve olabilecek en erken saate sezaryen randevusu aldı. Biz şok olduk çünkü beklemiyorduk. Eve gittik, apar topar eşyalarımızı aldık. Allah’tan hastane için bavulum hazırdı. Acele bir şekilde çıktık, hastaneye geldik. NST’e bağladılar, sancım ve ağrım vardı. Beni hazırladılar. Ameliyat kiyafeti giydim. Anestezi için kan aldılar ve kan sonuçları çıkınca beni ameliyathaneye indirdiler. Çok gergin ve heyecanlıydım çünkü hiç beklemediğim anda gerçekleşiyordu doğum. Daha önceki sezaryenden dolayı tecrübeliydim ama yine de korkuyordum, dua ediyordum. Spinal anesteszi için omurgama iğne yaptılar, öncesinde doğru durmam için hareketi gösterdiler bir türlü yapamıyordum heyecandan. Sonrasında yaptım iğne ilk başta acıtıyor ama devamı acıtmıyor. Sonra sondayı taktılar, hissetmiyorsunuz. Eşim geldi destek için. Daha güçlü hissettim. Anestezi doktoru başımdaydı durmadan bilgi veriyordu. Biraz zor oldu, bastırdılar çıkmıyordu zar zor çıktı. Doktorum yaptığım en zor doğum dedi. Bebeğim başta ağlamadığı için çok endişelendim, ağladım. Tansiyonum çok yükseldi. Sonra ağladı ve iyi olduğunu söylediler, ben de toparladım . Bebeğim çok şükür iyi, kontrolü yapıldı , temizlediler, ten tene temas yaptık. Sonra oğlum ve eşim birlikte çıktılar. Benim ameliyatımı bitirdiler. Öncesinde sakinleştirici verdiler. Bitince yukarı çıktık, sonra bebeğimi getirdiler. Emzirdim, sonra bir iki saat sonra çorba gibi sıvı yiyecekler getirdiler, yedim. Şuan odadayız, oğlum da ben de çok şükür iyiyiz ❤️🙏🏻
Doğum hikayemi paylaşmak istedim. Güzel dualarınızı alırız 🥰Sorularınız olursa yanıtlayabilirim. Allah sizlere de sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏🏻 😊