dgngr bı tane oğlum var bi kızım da olsaydı fena olmazdı
ama önemli olan sağlıklı olsun yeter çok şeyler yaşadım bu hamileğimde çok ağladım çok kafamı karıştırdilar doktor doktor gezdim resmen o yüzden en ufak detayı bile görüp bakıp araştırmaya başlıyorum böyle