nurteeen13 Haftadayım iştahım haftalardır yok gerçi hiçbir zaman çok iştahım olmadı bu zamana kadar da 6 kilo almışım bebeğin kilosu falan gayet iyi ama ben de tık yok iştah da yok diğer hamileler gibi değilim neden ? Bu durum aşırı üzüyor bunu yaşayan var mı
merve__12 nurteeen13 benimde öyle istesemde yiyemiyorum ki mide şişkinliğim dehşet rahatsız ediyor şikayetçi değilim ama kızımın kilosu iyi önemli olan da o çok kilo alıpta napacaksın 😂 32. Haftaya giricez 5 kilo aldım