Kızlar selam 12+3 hamileyim ilk aylarda göğüs hassasiyetim şişliği baya fazlaydı midem bulanıyordu hem göğüs hassasiyetim ve şişliği hemde mide bulantım kesildi kanamam vs. Herhangi bir şikayetim yok bu normal mi sizde de böyle oldu mı daha da artması mı gerekiyordu acaba