vita ben günde 2 kere kullandım. İlki 8. Veya 9. Haftalardaydı. Bir etki olmamıştı. Ama 16. Haftada kullandım bir trafik kazası geçirmiştim. Doktor kasılmalarım var diye 1 hafta kullandırtmıştı. Ağzımda kuruluk oluşuyordu sürekli birde ağrı saplanıyordu. Doktorumu aradığımda yan etkisi olduğunu söylemişti.