3lifdamla İsim konusunda cok kararsiz kaldim İlk kizim adı damla İkinci tekrar kizim oluyor 30 haftalik olduk Dusundgumuz isimleri buraya koyuyorum fikirlerinize aciğım Ceylin Pelin Eflin Öykü Asya Gizem Alara
elifinciii 3lifdamla Ceylin ismi çok güzel kulağa çok hoş geliyor bir kızım olursa Ceylin koymayı düşünüyorum bende ☺️