gzdenur_01 2.gebeligimde 2 hafta öndeydi kafası yuvarlak olduğundan zorlandik doğumda hem ebeler(2 tane girmişti zor olduğu için) hem ben,kesiğim 5 dikiş var benim gördüğüm abisi iri bebek olarak dünyaya geldi 🙃kardeşide onun izinden gidiyor şimdi de 3.gebelik 38+3 te gittiğimde kafasi 40+2 çıktı yine kocakafalı🙄kilosuda önde gidiyor ama sancı hiç çıkmıyor yaa daha gelesi yok 39+3 te cumartesi günü çati muayenesi var büyük ihtimalle uyaracak gelsin diye ama ben 3.5 atıyorum. Sağlikla ve kolay doğumlarimiz olur inşallah 💐
Doktor bu zamana kadar bana hep kilosunu eksik söyledi yanılma payı olur diye,