yarenes17 Gebelikte Rubella virüsü ile ilgili sorun yaşayan var mı? Benim pozitif çıktı ve riskli gebelik e yönlendirdiler. Eğer böyle bir hikayeniz varsa dinlemek isterim çok korkuyorummmm
besim96 yarenes17 benim hamilelikten önce bakılmıştı pozitif çıktı, bu antikorum var demekmiş ve bi sorun yok anlamına geliyordu. Negatif çıksa aşı olmam gerekecekti. Neye göre riskli oldu sizin durumunuz anlamadım
zehra_pinarci yarenes17 canım selam benim ilk hamileliğimde çıktı riskli gebeliğe gittim beni çok korkuttular doğum sonrası da üzdüler ama çocuğumda hiçbir sıkıntı olmadı çok şükür
yarenes17 besim96 ıgg ve Igm pozitif çıktı. Kanamam olduğu için 3 gün hastanede yattım. Bursa’ya sevk ettiler riskli olduğu için. ama kanamam da öyle aman aman bi kanama değil ve ağrım da yok
yarenes17 besim96 ek olarak hastanenden çıkmadan tekrar kan aldılar avidite testi için onun sonucuda 15 gün sonra çıkıyormuş yarın Bursa’ya gideceğim bakalım çok tedirginim
besim96 yarenes17 hmmm şimdi anladım benim igg pozitif igm negatifti. Sizin durumunuzda yakın zamanda enfeksiyon geçirilmiş oluyordu sanırım. Bu konuda çok bilgim yok sizi de yanıltmış olmayım umarım sağlıkla ilerler hamileliğiniz 🎈
zeyneptkts Benimde cmv igm pozitifdi avidite testi yaptılar orda yüksek çıktı yani 3 ay öncesi geçirmişsin dediler ondan bende gitmedim riskli doktoruna o yüzden önemli olan onun sonucu %90 ı da ztn yüksek çıkıyormuş doktorlarda gitmeme gerek görmedi
yarenes17 zeyneptkts Bursa’daki doktorda bana bu şekilde söyledi ama bi ihtimal de olsa beni korkutuyor. sonuçlar 15 güne çıkarmış bakalım göreceğiz
zehra_pinarci yarenes17 hayır yoktu beni doğum sonrası tek başıma odaya aldılar sanki aktifmişim gibi nasıl psikolojim bozuldu halbuki yoktu olsa eşimde çevremdekilerde olurdu çocuğuma dediler işitme kaybı olur görme kaybı olur psikolojim bozuldu resmen ama çok şükür sıkıntı olmadı