aleynaakan Merhabalar, 28. Haftamdayım bebek hareketlerinde azalma seziyorum arada normal diyorlar sizce normal mi? İki gündür o çok güçlü tekmeleri yok. Ve hareket azalmaları var.
elifinciii aleynaakan Tamamen normal endişelenmeyin her gün aynı saaatte çok hareketli olmuyorlar her saat başı hareket varsa korkmayın önemli olan hiç hareket etmemesi
aleynaakan elifinciii çikolata yiyorum saat geçti hala iyi bi tekme dahi yok karnıma biraz baskı uyguluyorum ovalıyorum hareket etsin diye ama korkutuyor ☹️
Es07 Hareket takibi önerdi mi cnm doktorun Hiç hareket yok değil, azalma var sanırım Ah bu çocuklar bizi korkutmasalar olmuyor mu 😮💨
elifinciii aleynaakan soğuk süt soğuk kahve buz gibi su içmeyi deneyin ve sol yanınıza yatın mutlaka hareket tekme ya da seğirme hissedersiniz birde youtube da bebek hareketlendiren müzik var onu da açın hareket edecektir