dgngr
Canım benim bebeğimde de vardı sarılık hatta gecikmiş sarılık ta dediler emzirdim hep ve güneşte yatırdım
Birde hastanede bi abla bana 2 3 damla salatalık suyu sık cok fayda eder dedi ve denedim neyin geçirdiğini pek bilmiyorum ama denemekten bi zarar gelmez acikcasi