Arkadaşlar merhaba benim
İkinci hamileligim 6 haftalık suan ilkinde hep mide yanmam vardı ama bulantım pek olmamıştı şimdi sürekli midem bulanıyor ara ara da değil. Hatta ara ara bulantı duruyor diyebilirim. Prilam aldım bugün ama oda çok kesemedi galiba bu normal mi ya tadım tuzum kalmadı resmen kusamiyorum da bulantı hep orda duruyor resmen bu böyle mi geçecek hep :(((