Haninannesi22 Kızlar ikinci hamileliğim. İlkinde şekere dair herhangi bir problem yaşamadım. Ve bunda Şeker yüklemesi yaptırmak istemiyorum açıkçası. Böyle olup Yaptırmayan var mı aranızda
Htcmommyy2125 Haninannesi22 bende sordum bugün doktora. Gebelerime öneriyorum diyor. Bazıları yaptırmasak da olur diyor. İnsan arada kalıyor
pinaracer Haninannesi22 şeker yüklemesi dediğiniz şey limonlu şekerli su yani korkulacak birşey değil herhangi bir sütlü kahveyle neredeyse aynı şeker oranına sahip hiç tedirgin olmayın zaten bebeğede zararı yok
Saimenur Haninannesi22 bana doktorum bu aralar tokluk şekeri için kan ver sorun çıkmazsa şeker yüklemesi yapmayız dedı.Bı sıkıntı olursa yaparız dedı.Yarın tokluk şekeri için kan verecegım.Sonucuna göre bakacak
lavinya90 Haninannesi22 ilk iki hamileliğimde çıkmadı. Üçüncü de sınırda çıktı. Maalesef sonrada artış gösterdi. Ama hamilelik öncesi insülin direnci vardı ve yine 2. Bebeğim iri bir bebekti. (Bir önceki doğumda iri bebek varsa seker çıkabiliyor.) Bir de detaylı ultrasonda karın çevresi geniş çıktı 3. Bebeğimin. Bu da şekeri akla getirdi. Siz de vücudunuzun durumuna göre karar verebilirsiniz. Böyle şeyler yoksa parmaktan ölçüm yapıp kayıt alıp doktora gidebilirsiniz.
hllvrl Birinci ikinci üçüncü gebelik fark etmiyor her dönemde çıkabiliyor. Evet %95’i için gereksiz yapılıyor ama ya o yüzde beşlik kısımdaysanız. Alt tarafı iki kutu kola içmiş gibi şeker alacaksınız.
Haninannesi22 hllvrl işte yüzdelik kısım bu kadar düşükken alt tarafı diye küçümsediğimiz o oran beni korkutuyor açıkçası 🥹çünkü ciddi anlamda dikkat ediyorum
esrau0 Benim ilk gebeligimde çıkmamıştı şu an 27 haftalık hamileyim 3 hafta önce öğrendim şeker yuklemesinde gebelik şekerim olduğunu 3 haftadır diyet, ölçüm ve yakın doktor takibiyle ilerliyoruz
Haninannesi22 esrau0 peki belirtileriniz nelerdir rica etsem paylaşabilir misiniz? Ağız kuruluğu sık acıkma vs neler vardı sizde yani testi yaptırana kadar herhangi bi belirti yaşadınız mı
hllvrl Haninannesi22 o düşük oranda olan kısma girerseniz ve bunu bilemezsiniz oradaki zarar büyüktür 75 gram şeker yemek. Benim fikrim bu yönde siz de fikir sormuşsunuz.
esrau0 Hayır hiç bir belirtim yoktu hatta ilk gebeligimde olmadığı için bunda da çıkmaz rahatlığıyla gittim teste
Haninannesi22 pinaracer ya tabiki korkmak değil de sırf prosedür diye yapılıyor düşüncesi beni biraz rahatsız ediyor açıkçası
cyj Daha dün şeker yüklemesi yaptırdım. Nesini bu kadsr büyütüyorsunuz anlamıyorum. Alt tarafı şekerli su içiyorsunuz. Günde o şekerli sudan dshs fazla şeker tüketiyorum ben şahsen. Çikolatasıydı meyvediydi tatlısıydı. Yaptırın geçin içiniz rahat etsin.
Haninannesi22 cyj işte ben o şekerli sudan daha fazlasını tüketmediğim için abartıyorum 😅kız ne abartıcam ay sadece sırf prosedür diye her şeyi yapmak istemiyorum yoksa varya görüp göreceğin doktorun her dediğini yapan tek insanımdır
Perla_ Haninannesi22 Benimde içimden hiç yaptırmak gelmiyor ne yalan söyliyim ilkinde de yaptırmamıştım ama yanlış yönlendirmek istemem en iyisi doktorunuzla orta yolu bulmak ☺️