neyazsamkii valla 5-6. Haftalarımda başladı. 15. Haftaya girdim hala oluyor. Afedersiniz uzayan kıvamda böyle sarı-krem renk. Doktoruma sordum normal dedi. Gebelikte sıkça oluyor dedi. Tabi öncesinde enfeksiyon baktırdı. Enfeksiyon çıkmayınca kontroldede herhangi bişey çıkmayınca normal olduğunu söyledi.