bmkl Gurbetteyim ve bu hormonların tavan yapmasıyla daha bi duygusal oluyorum her şeye ağlayasım geliyor 🥹
karpuss bmkl ilk üç ay bende öyleydim annemi özledim diye acıklı şarkılar dinleyip ağlıyordum, kocam dayanamayıp anneme gönderiyordu 😅
04_ Üstüne çevrede bı dost bı arkadaş olmayınca daha zor oluyor gurbet. Her gün dört duvar arasında düşünmekten yoruldum arayacak pek kimsede yok bı kız kardeşim bı annem var. Can sıkıntısından oturup ağlıyorum artık 🥲
bmkl 04_ Aman hiç sorma insanlara güven olmuyor yalnızlık daha iyi bence ya da çok samimi olmadan ayda yılda bir görüşmek
04_ karpuss ay bende öyleydim her ay anneme gidiyordum 7 aylık gebeyim ne olur ne olmaz diye eşim uzun yola çıkartmıyor artık beni ödem topluyorum diye 🥹