zisankalkan5gmailcom Merhaba kızlar gebeligimin 5. Haftasındayım ama aşırı derecede acikiyorum bir saatte bir yiyorum sanki midem kaziniyor gibi. İlk gebeligimde böyle değildi tam tersi mide bulantısı ve tokluk vardı aranızda bu durumu yaşayan var mı acaba 🌸
cokkasmabeabi zisankalkan5gmailcom ben bennnn 🤣 habire yedim şimdi de kızım dünyaları yiyor uyanık olduğu süre boyunca ağzında habire yiyecek
wind zisankalkan5gmailcom 7. Haftaya girdim canım bende öyleyim. Oğlumda böyle değildim aksine baya kilo vermiştim ama şuan var ya off. Dün akşam mantı yedim gittim annemlere orda mücver yedim çıktık eve gelirken çiğköfte dürüm yedim. 5 saat içerisinde of çok kilo alıcam yaa ama yemediğimde midem bulanıyor
semaz zisankalkan5gmailcom ben de beş hafta olmak üzereyim. İştahlı olmaya meyilliyim kendimi zor durduruyorum 😬 Midem de bulansın istemem ama çok da kilo almasak iyi ya
zisankalkan5gmailcom wind 😂 kız maşallah böyle giderse obez olmayız inşallah baya ihtaşlı geçiyor bu gebeligimiz ben ilk gebeligimde böyle değildim tam tersi hiç Bir şey canım istemiyordu sizin cinsiyet belli mi
zisankalkan5gmailcom gulsahkandrms bende öyleydim hatta ilk belirtim sürekli acıkmamdı hiç mide bulantısı kusma yaşamadım sadece acikirsam bisy yemesem mide bulantısı oluyor
wind zisankalkan5gmailcom bende baya kilo vermiştim oğlumda ama bu böyle değil yok kız daha 7 haftalığım :)
zisankalkan5gmailcom wind daha varmış bacım hayırlısı olsun inşallah benim ilk hamileliğim kizimda çok iştahsız her sabah mide bulantısı kusma bunda çok acikiyorum acaba cinsiyetle alakası var mı
wind zisankalkan5gmailcom bilmiyorum canım ama alttaki komşumda hamile o kızında olan her şeyin tam tersini yaşadı yine kızı olucak. Bende oğlumdakinden daha rahatım mide bulantım var ama oğlumda 6 ay kustum. Bu sefer o kadar değil daha strabil geçiyor. Hamile gibi hissetmiyorum hatta
zisankalkan5gmailcom wind kısmet ya rabbim ne buyurduysa o olur ama bir hamilelik zor biri kolay diyorlar gözümüzde kararmasin diye heral 😂
zisankalkan5gmailcom semaz valla bende öyleyim aman ye gitsin doğumdan sonra zayıflarız elimizde değil bazen iki canlıyız yaani 😅
bahtkara zisankalkan5gmailcom bende öyleyim 6+3 çok yiyorum midem patlıycak artık. Dur demem lazim böyle giderse yuvarlanarak ilerlycem 😔