kullanimlig Hanımlar ben başladım 5 gün oldu evde yürüyüş yapıyorum sizlerin önerilerinize açığım yaptığınız bir YouTube videosu varsa paylasirmisiniz
elinaz1 kullanimlig ben 15 16. Haftada başlamıştım egzersize gebe okulundaki ebem çok erken başlamışsın demişti . İstersen ilk doktoruna sor
kullanimlig elinaz1 bende 18 haftalığım ama vücudum özellikle ayaklardan ödem tutmaya başladım malesef