Doğum şeklime tabikide hem benim hemde bebişimin sağlına ve uygunluğuna göre karar vermeyi düşünüyorum herkes gibi fakat normal doğum istediğimi söylediğimde çoğu kişi uygun olsan bile acı çekme epidural sezeryan ol deyip kötü normal doğum hikayeleri anlatıyor sizce normal doğum gerçekten o kadar kötü mü illaki keserler %90 açılmazsa kesiyorlar diyorlar korkmaya başladım