almakay bende mesleki birsey oldu. Isim koyarken okulda sınıfta sinif listesinde ogdetmeni arkadaslari seslendiginde guzel olmasını düşünürüm. Valla simdi oyle sacma isimler koyuyorlar ki hayret ediyoruz. Sıradisi olmak icin saçmalıyorlar resmen. O nedenle net sade isimleri cok severim. Lina tina esila elisa bigem ada liva livanur bilmemne nur masal öykü adel bilmem ne su …. bu isimler bana itici geliyor. Hele bazıları var ki zor anlıyoruz. Kayle diye isim var anlamına bakmıyorum bile benim icin seslenildiginde normal olmasi onemli. Bu benim fikrim.