ozge9194 Kızlar 51-53 kilo arası hamile kaldım daha 12+4 üm ve kilom 60 çok hızlı mı kilo alıyorum sizce kaç kiloyla doğuma giderim 🤔
ghostty ozge9194 yediklerinize dikkat etmeye çalışın. Kilo alımı hem sizin hem bebeğinizin sağlığı için önemli. 30 dan sonra daha fazla kilo alınıyormuş. O yüzden ilk dönemler ne kadar dikkat edersek o kadar iyidir.
ebrudefnee ozge9194 ilk gebeliğimde rahat 25 kilo aldım belki daha fazla şimdi 2. Gebeliğim 17 haftalık hamileyim 4-5 kilo aldım bile şimdiden
ozge9194 badesadis Sağlıklı mı besleniyorsun nasıl kendini kontrol ediyorsun ben çok acıkıyorum iştahım hep açık
badesadis ozge9194 evet dikkat ediyorum abur cubur tüketmiyorum desem yeridir çok nadir asitli soda dışında hiç içmiyorum bunlara dikkat ediyorum tabi kahvaltımda yumurtayı peyniri eksik etmiyorum
badesadis ozge9194 herkesin vücut yapısı farklıdır tabi ben şimdiye kadar çok almadım belki son zaman çok alıcam belli olmaz siz sağlıklıysanız sorun yoktur bence
Es07 ozge9194 30 kilo alan da var bu süreçte 10 kg alan da Kişiye göre değişiyor sanki Kusma mide bulantısı iştah Herkeste farklı ilerliyor
ozge9194 ghostty Ekmek yemeden asla doymuyorum sofradan kalkıyorum yine acıkıyorum hep açlık var ne zamana kadar böyle devam edecek 😏
sinemakii çok normal sakın moralini bozma herkesin vücudu ve genetik yapısı bir değil senin hamileliğin sana özel sağlıklı olun yeter😘🩷
ozge9194 badesadis Yemek yedikten sonra 10 dk içinde yine açlık hissediyorum neden böyle oluyor ve ne zaman düzelecek bu durum
ghostty ozge9194 ilk trimester aşırı açlık hissi oldu bende de. 2. Trimester de geçiyor. Kan değerlerinize falan da baktırın mutlaka 🙏🏻