Ister istemez öksürürken kasıyorsunuz kendinizi suanda da rahminiz büyüme asamasinda oldugu icin orda agri hissetmeniz normal. Gerilme cekilme anlik igne batmalari uzun sürmüyorsa ve ozellikle tek tarafli degilse sorun değil diye biliyorum ben cok stres yapmayın inşallah hemen gecer Ama usuttugunuzu doktorunuza kesin soyleyin