Belloca acik konusmak gerekirse bana mantikli gelmiyor eger dogal yollada nasip olmasa tüp bebege gecmeyi düsünüyorum, dogal yola olan ihtimal kadar ayni sadece kanüle sperm gitmesi gerektigi yere daha hizli gidiyor yoksa bi fark yok. Bu dedigim ama sadece iki tarafda hic sknti yoksa böyle.
Eger sperm hareketliligi düsük falansa mantikli olabiliyor cünki. Benim düsüncem bu yönde tabi. Asilamasi tutanda oluyor cünki cok yanlis bilgilendirmek istemem ama ben bidaha tercih etmem bu yöntemi.