Cns0624 Haftaya giriş yaptım ve bugün doktor randevum vardı bebek başaşağı pozisyonu almış suan için herşey çok şükür normal ilerliyor ama korkuyorum. Boyu 42 cm kilo 2.700 gr normal mi sizce bana boyu kısa gibi geldi ama doktor haftasına göre iyi dedi. Normal doğumdan korkuyorum ilk gebeliğim nolcak bilmiyorum nstde iki küçük sancı çıktı
ArelinAnnesi1 Cns0624 boy kilo vs genetikle alakali bide cinsiyete göre de değişiyor diye biliyorum yanlış olmasında Kızsa minyon olması güzel bence 😊
winnie_the_pooh Cns0624 35. Haftada 2500 demişti normal dedi doktor. Şu an 36+3 teyim bende. Geceleri adet olacak gibi sancım oluyor bacaklarıma belime vuruyor kesin doğuruyorum diyorum sabaha hiçbir şey kalmıyor😅
Es07 Baş aşağı olması çok güzel Normal doğum için avantaj Canım genetik yatkınlığa göre bebekler değişiyor Siz ve eşiniz iri değilseniz çok normal
Kev Benim kızda 36 haftalık. 2600 adet olcak gibi sancılar var ama sancı çıkmadı baş aşağı olması normal zaten bu haftalarda boyu nasıl hesaplicaz