Anneler hastane için lohusa takımını vs hangi haftada aldınız? Birde lohusa takımları görüntü olarak biraz çirkin oluyor hiç onları almaya içim elvermiyor. 🥺 normal penye bir gecelik sabahlık takımı veya gömlek-pijama altı şeklinde olanlardan alan oldu mu? Nisan sonu-mayıs başı gibi doğuracağım, mersinde yaşıyorum o zamana havalar ısınmış olur askılı penye bir gecelik ve sabahlık alayım diyorum. Hastane soğuk vs olmaz dimi ? Ayrıca Tecrübeli annelerden çantana muhakkak şundan koy dediğiniz şeyleri bekliyorum 🤍