kurkmantosuzmadonna Kızlar bazı yazım yanlışları var ki görmezden gelemiyorum. Örnek verecek olursam; • Sezeryan • herkez • yanlız •dior gibi gibi daha aklıma gelmeyenler var. Sizin gözünüze çarpanlar hangileri ?
Herseydenbiktim kurkmantosuzmadonna Offff “V” yerine “W” yazıyorlar yaa😵💫 Biskivi Kirpit Sipor Yanlız Gaste Perşenbe Afferim (bunu bazen bende yapıyorum oejdoajf) Pisiklet Beyenmek Satlık Sarmısak Mutvak Şemsiye . . . Uzar gider😂
2prensesannesiiii kurkmantosuzmadonna valla onu bunu boş verin de bana tek kulağıma hoş gelmeyen şey kaynanamın cümlesinde kurduğu ben demedim miyim diye cümleye girişi 🤦🏼♀️😅😅😅😅