selindur Merhaba kızlar 5haftadayım kese göründü bebek daha görünmedi dün hafif şekilde lekelenmem vardı bi iki damla bugün bildiğin regl gibi her peçeteye silmemde bile geliyor daha önce başına gelen var mı
tugce_bebek tugce_bebek benımde başıma geldi 11haftalık hamileyım kanamam cok oldu düşük tehlikem vardi
selindur tugce_bebek Allahım sağlıkla kavuştursun evladınla🙏 kanaman şuan devam ediyor mu yoksa progestan kullandıktan sonra durdumu
ozgeBudak006 Benimde 10 haftalıkken olmuştu kese arkası kanama alanı görüldü. İlla sende de olcak değil tabi ama doktora görün önlem amaçlı ilaç başlar belki. Şimdi 15 haftalkn olduk geçti şükür ama hala ilaç kullanuyorjm
tugce_bebek selindur kanamam yok şuan ben çocugu kesede gördm zaten bende bi anlık kan boşaldı sonra iki gün lekelenme oldu suan bi sıkıntım yok