Hanımlar, merhabalar. 5haftalıkken birden bire bacaklarıma kadar akan kanamayla acile gittim. Kanama alanı olduğunu söylediler. Kanamam kahverengi renkle devam etti. 6+3 te yineleyen kırmızı kanamayla acile gittim. Bebeğin kalp atışını duydum. Şuan 7haftalık olduk. Hala kahverengi-kırmızı renklerle değişken olarak kanamam devam ediyor. Ama böyle ped dolacak tarzda değil. Doktorlar %50 oranla ya gebelik devam eder yada etmez dendi. Kanama alanı kesenin üzerinde orta boyutlarda. Sizlerde böyle durumda olup devam eden gebeliğiniz oldu mu