Btldrcn Huzur55 merhaba bende 2 gündür içiyorum çok duymuştum denemek istedim adet bitince 2 gün sonra başladım sabahları işten dolayı vaktım olmuyor akşamları yemekten önce içiyorum aynı zamanda ovülasyon takibine de başladım inşallah olumlu sonuçlar alırız 🙏🏻🙏🏻
Gunay1990 Benim 1 kizim var 3 yasinda. Yeniden hamilelik planladim ve doktor muayinesi olmak ustesim. Doktor ultrason muayinesi yapdi ve bana dediki 5 sm buyukluyunde miyom var 2 sm buyukluyunde polip var sende. Miyom ok ama poliple hamile kalma shansin cok duwuk. Aldirman gerekiyor. Ameliyyat yani. Ben Moskovada yasiyorum. azeriyim. Bunu bana azeri doktorlar soyleri. Moskovaya gelecekdim onuncin ameliyato buraya sakladim. Sadece Bakude sogan kuru icdim. Adetin 10 Cu gunu bawladim 15 gun icdim. 3 ay icmek gerekiyor ama ben “ Zaten hamile kalamiyorum” Diyip korunmayi biraktdigim icin o ay hamile Kaldim. Tekrar Moskovada muayine olunca sende polip yok dediler. Amma ilk defadan hamile kalmayi sogan kurune bagliuorum cunki kizima ben 1 yil sonra hamile kala Bilmiwdim.
Melaikeanne Benim de 3 yaşında kızım var yaklaşık 2,5 yıldır korunmuyorduk 2. Çocuk için de erken diye düşündüğüm için açıkcası olmamasını önemsemedim ama artık istemeye başladık olmuyordu doktora gittik polikstik over var dedi ilaça başladım bi ay sonra çatlatma iğnesi oldum yumurtlama olmuştu ama döllenme gerçekleşmedi doktorum uzun süre korunmamışsınız rahim filmi şart dedi onu da yaptırdım temiz çıktı o arada soğan kürünü denedim hep duyuyordum 20 gün akıntı leke parça parça şeyler geldi ama filmin ardından 2 ay adet olmadım acaba hamilemiyim diye tahlil yaptırdım bişi çıkmadı tahlilden 20 gün sonra artık doktora gideyim bir sorun vae kesin diye gittim hamile oldugumu ögrendim bence soğan kürünün faydası oldu diye düşünüyorum şuan 6. Haftamıza girdik biraz akıntım oluyor ilk hamileliğime göre fazla arada hafif pembemsi gibi de Korktum gittim hcg 2031 cıktı doktorum canlı gebelik korkma dedi bu salı gidip kalp atışlarınıdinliycez allahın izniyle bende ilk zamanlar ümitsizdim ama rabbime havale ettim isteyen herkese yaşatsın rabbim inşallah hayırlısı ile de bende kucağıma alırım bebeğimiz sağlıklı bir şekilde Sizlerede şifa versin rabbim
Melaikeanne Huzur55 ayrıca adetten iki gün sonra başlayıp sabah akşam aç karnına içiliyor 1,5 su bardağı su kaynıyor birtane sarı soğanı soyup dörde bölüp 5 dk kaynatıyor ılık bir şekilde içiyorsun zaten 1 bardak kalıyo su 15 gün yapıyorsun
Melaikeanne Btldrcn bu kürü uygularken dikkat etmek lazım arkadaşım çünkü gebe kalınırsa düşürme durumuda oluyor o yüzden bu kürü yaptıktan sonra gebe kalma durumu olursa daha sağlıklı olur hatta eski zamanlarda bu soğan kürü bebek düşürme yöntemi olarak bile kullanılırmış o yüzden dikkatlı olun derim👍🏻