Transferin 8. Günü kaç gündür ara ara şiddetli şekilde adet sancısı çekiyorum özellikle progestan fitili koyfuktan sonra uzanırken hissettiriyor kendini. Ama bildiğiniz adet sancısı ağrı değil. Sonra yürüyünce ayağa kalkıp biraz hareket edince geçiyor. Yaşayan var mı