aynı durumu yaşayanlar varsa
gittim bebeğin kalbi çok hızlanmış seruma bağladılar sancı ve nabızı düşürdüler artık 3 günde 1 nst kontrolü için çağırdılarr bir de ilk açıklık muayenemi oldum eve geldikten sonra daha çok sancım olmaya başladı belki de muayeneden kaynaklı