Bence acele etme benim bir yıl olmadı korktum çektirdim bişeyim yok normal çıktı sonucum ama hala 1 yıldır beliyorum olmuyo acele etmişim. Faydasıda olmadı çektirdikten sonra hamile kalıyolar falan diyolardı oda olmadı. Nasip herşy. 1 yılın dolsun öyle çektir bence