Kızlar perşembe günü genel anestezi ile sezeryan oldum büyük tuvalete çıkmak için ne yapmam gerekiyor, gaz sorunu yaşamadım ikinci gün çıktı sonra da eve geldim doktor şurup verdi ama dah birşey olmadı öyle ağrım sancım da yok ama daha da vakit geçmeden ne yapabilirim