esimaa Arkadaşlar ikizlere hamileyim 17+3 teyim. İlk hareketleri neye benziyor bugün ikk kez farklı bir şey hissettim ama hareketleri mi anlayamadım heyecan yaptım
VelizadAys esimaa sanki bağırsakların haraket ediyo gibi .ben o haftalarda gaz zannetmiştim🤦🏻♀️😅 gittikce kuvvetli kalp atışı gibi sonrada hareketleri ayırt edilecek kadar farklı oluyo
eslemoms ilkinde gec hissetmiştim ama ikincide 12 haftalıkken hissetmeye başlamıştım resmen elimin altında oynuyordu babası bile hissetti çok erken değil mi dedi ikiz değil tek çocuk
esimaa VelizadAys evet böyle bağırsak hareketi gibi hissediyorum ama anlam veremiyorum işte geçen hafta fa karıncalanma gibiydi o da mı hareketti bilmiyorum
citlembiks ben 19+2 deyim ve ikinci gebeliğim bağırsak hareketimiydi bilmiyorum anlık yavaş geçiş gib hareket hissediyordum 1-2 haftadır, şu ara hissettiğim bişey yok hatta tedirgin bile oluyorum hissetmiyorum diye