PprensesEylul Merhabalar arkadaşlar hangi doktor ve hastaneye gidiyorsunuz kaçıncı haftadasınız gelin sohbet edelim bilmediklerimiz birbirimize sorup bilgi paylaşımı yapalım 🥰☺️
alynadmrr PprensesEylul merhaba özel Marmara hastanesi Leyla erene gidiyorum 24+4 olduk büyüyoruz ya siz ? 🎀
PprensesEylul Merhabalar rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤲❤️ben daha çok yeniyim bir kızım var 8 yaşında bebisimizde 5.haftaya girdik doktorum cihan hastanesiden akademiye geçti Seval Taşdemir
buseylul_ fatmiiyy merhabalar Akademi hastanesi Seval Taşdemir e gidiyorum ben çok memnunum kendisi cana yakın ve istediğiniz zaman ulaşabiliyorsunuz msjlara mutlaka çok kısa sürede dönüş sağlıyor tavsiye ederim
arelmoms Merhaba 10+0 Yaşar Çeğil özel kliniğe gidiyorum Akademi ile anlaşmalı. İlk gebeliğimde de Yaşar beye gitmiştim şuan da yine ona gidiyorum.