Aleynadiyorki Kızlar 36+4 haftalık gebeyim. İdrar kültürü vermiştim sancılarım oluyor meğer kum döküyormuşum. Bol su iç ayağını sıcak tut dedi doktor. Dün gece ağrıdan uyuyamadım şimdi de böbreklerim ağrıyor. Aynı durumu yaşayan var mı? Nasıl geçer
powerpuffgirlss Aleynadiyorki bende 16. Haftada oldu enfeksiyon icin bi ilaç verdi ayrica kum cikti cok agriyodu kasik tarafim bol bol su icerek attim en az 3 lt su icin gunde
Aleynadiyorki powerpuffgirlss içerim daha dikkat edeceğim ama son günlerim inşallah geçer de kolay olur birde yalancı kasılmalarım oluyor
dozkaraca Ben taş düşürdüm. 25. Haftamda, yıl başından hemen sonra başladı ağrılarım. Bir kaç kez antibiyotik içtim. Bir kerede parol serum yedim. Bol su iç. Ben bir de yoğurt suyu içtim, hazır yoğurt vardı bende onun suyunu içtim.
dozkaraca Balasare Açken içtim çoğunlukla. Öyle denk geldi yani akşam yemeğini hazırlarken tabağa yoğurt koyarken suyundan aldım kepçe ile, bardağa koyup içtim. Annem yıllardır taş düşürür. O söyledi. 4 mm idi taşım