aslanbarlasss devlet hastanesi detaylınyapıyo. ben özel hastaneye gidiyorum. ama kan verme- detaylı vs için devleti tercih ediyorum. ücretsiz ve bu hakka sahibiz. Devlette kontrole de gidiyorum ve çok iyiler cidden hatta özeldeki en iyi dedikleri doktorumun fark etmediği sınucumu fark etti. Ama orası kalabalık ve eşimi almıyolar, önemsemiyolar diye özeli tercih ettik. ama detaylı için bence devlete gidin. zaten fetal yaptırmışsınız. boşuna para vermeyin. yine siz bilirsiniz. üçlü de yaptırdım devlete. bana dediker ikili tarama için özele git niye gitmiyosun zaten çok para değil diye rencide edildim resmen ısrar edicem diye. hatta korkuttu biraz hikaye anlattı ama hiç ögle olmadı.