bsremr19 Haftadayım gebeliğimin sonlanması gerektiğini söyledi 3 tane doktor.. süreçten korkuyorum psikolojim çok kötü.. yasayanlar deneyimlerini yazabilir mi? Çok mu ağrılı bir süreç. İlk doğumum sezaryendi benim…
orhismommmmmm bsremr19 çok üzüldüm Rabbim yardımcın olsun neden peki genetik bi sorun mu var allahım yardım etsın sana
eed21 bsremr19 Rabbim yardımcınız olsun. En sağlıklı ve kolay biçimde bu süreci atlatın ve tekrarını yaşamayın inşaAllah.
alyoo bsremr19 Kürtaj olmuştum ama benimki erken haftalardaydı sizinki daha zorludur eminim bu yüzden bilgim yok, Allah yardımcınız olsun bir daha yaşatmasın inşallah
melisasak35 bsremr19 suni sancı verip doğurtuyolar diye biliyorum oda olmazsa sezeryanla alırlar çok üzgünüm rabbim sabırlar versin umarım bi mucize olur ve almalarına gerek kalmaz 🫶🏻
bsremr19 orhismommmmmm dudak yarıklıgı dendi önce.. sonra damak ve çenede olusmaıs hiç.. kalpte boşluklar göründü. Genetik hastalık yaşamaz dediler 😔
bsremr19 orhismommmmmm dudak yarıklıgı dendi önce.. sonra damak ve çenede olusmaıs hiç.. kalpte boşluklar göründü. Genetik hastalık yaşamaz dediler 😔
salihaci bsremr19 Dudak yarıklığının sonradan tedavisi var arkadaşımın bebeği de ameliyat olmuştu ama diğerleri için birşey diyemiyorum eminim başka bir kaç doktora gitmişsinizdir yaşamaz dediklerine göre çok geçmiş olsun inşallah kolaylıkla atlatırsınız
bsremr19 Normal doğum gibi mi oluyor sancısı çok mu oluyor çok korkuyorum zaten harap olduk ağlamaktan bir de ona nasıl katlanacağım…
Esma006 bsremr19 basınız sağolsun canım sezeryan ile bebek arasında kaç yıl var bilemedim ama normal doğum olur küçük de henüz daha basınız sağolsun canım 😓
bsremr19 Baloglus evet cuma günü farkedildi o günden beri sindirmeye çalışıyoruz farklı doktorlara göründük.. Fetal bile temiz çıkmıştı sok olduk..
elifsuleyman01 bsremr19 benimde ilk doğumum sezeryan dı ikinci Gebeliğimde bebeğimin kalbi durdu kürtaj oldum geçmiş olsun
Merveee6 bsremr19 benim ilk bebeğim öyle olmuştu normal doğumla alıyorlar küçük olduğu için suni sancı verşyorlar doğum yaptırıyorlar Allah yardımcıınız olsun
Baloglus bsremr19 Gerçekten şaşırtıcı bir durum üzüldüm. Bende bir bebek kaybettim o psikolojiyi çok iyi biliyorum. Allah yardımcınız olsun en azından fizyolojik süreç kolay geçer inşallah.
annebaliii bsremr19 canım benım sende konyalıydın demı yanlış hatırlamıyorsam bı alı acara gitsene o en net teshısı koyar yaa çok üzüldüm cıdden Rabbım yar ve yardımcın olsun ama alı hocayı bı dene derım