Kızlar lütfen yanlış anlamayın ama bunu söylemek istedim. Belki kız çocuğu hayaliniz vardır ya da erkek çocuğu. Gerçekten sahip olmak istersiniz bebeğin cinsiyetini öğrenirsiniz ve istediğiniz gibi değildir üzülürsünüz. Ama bunu bazıları çok rahat dile getiriyor işte karalar bağlıyor. Mesela şu haftalık bebeğim cinsiyeti değişmez mi? Gibisinden sorular soruyor Umut bağlıyor falan filan. Hem bebeği üzüyorsunuz hem kendinizi. Yani tamam üzülün bir şey demiyorum ama o bebeği de düşünün. Anne karnında daha maruz kaldığı durum. Emin olun hissediyorlar. Yapmayın böyle. Size de yazık sahip olduğunuz minicik cana da. Evlat sahibi olmak için yıllarca çabalayan insanlar var. Yapmayın bence.