Kızlar ben bu ikinci bebeğime almayı düşünüyorum ama manuelmi yoksa elektriklimi kararsızım mesela gün içinde uyuturken sürekli arka odaya anne yani beşiğe götürmek saçma olacak ve mesela oturma odasında da yanımda uyutmak istiyorum doğar doğmaz sdc bundan almakda yani çocuk sürekli bunda uyursa gün içinde sıkıntı olurmu aslında eğimli olmasıda güzel kusma açısından yani yoksa içeriye şu küçük portatif uygun bsymi alsam en azından bir yaşına kdr falan ay siz anladınız kafam karıştı vallahi nasıl yapsam