tugbadilec 17+2 deyiz kasıklarımda ve bacaklarımda regl ağrısı gibi bir ağrı var geçen hafta minik kıpırdanmalar hissettim üç gündür hiç hissetmiyorum rahim büyüdüğü için midir sizce ağrılarım
defnoloj tugbadilec benimde oluyo bazen renk olmuşum gibi ağrı. 18+2 deyiz normal diye düşünüyorum sürekli geçmeyen ağrı olmadığı sürece
ebrudefnee tugbadilec aynıyız canım 17+3 haftalık hamileyim benimde 2. Tramerserin başında pek birşey yoktu ama son zamanlarda ara ara ani kasık ağrısı ve batması oluyor
tugbadilec defnoloj ya bende sorun nu ben iki üç bardak zor içiyorum ne yapacağım böyle bilmiyorum elimde şişeyle de geziyorum ama nafile