aydera 8 hafta olcam şiddetli bel ağrısı yaşıyorum daha önce böyle olmamıştı belimi ikiye ayırıyor gibiler korkmalı mıyım bu nedir çok kötüyüm :(
nursenasu27 aydera normal canım dahası gelmesin inşallah Rabbim kimseyi benim gibi etmesin Rabbim kolaylığını versin inşallah gözün aydın sağlıkla sıhhatle huzurla geçiresin bu dönemi kolaylıkla kucağına alasın inşallah Allah’a emanet olun daima
aydera edannnnur bilmiyorum aslında gündüz misafirim vardı ama oturdum ayakta çok kalmadım sonra kızımı almaya gittim ayakta durdum mu kasık ağrısı yaşıyorum zaten bi yarım saat ayakta bekledim o kadar
aydera Es07 bana göre yorulmadım aslında ama bedenime göre yorulmuş olabilir miyim bilmiyorum öyle mi oluyor yorulunca normal mi
Es07 aydera Uzan dinlen canım Ağrıya eşlik eden kanaman yoksa Bebek yerleşmeye çalıştığı için mi oluyor acaba
beyzaygun Bende de vardı hala var 10. Hafta giricem ama geçmedi doktor rahimin kasılıyor o yüzden demişti bana promester iğne kalçadan verdi üç günde bir
aydera Es07 ama yerleşti artık daha ne kadar yerleşsin kaç haftadır tövbe en son minicik kesede gözüküyordu 🥲
nursenasu27 aydera Rica ederim canım dilimizden yüreğimizden dua eksik olmasın birbirimize daima dua edelim 💜