Zubeydetekkurt Nurozsln bende yaptırmadım aldırmak aklımın ucundan bile gecmez geçemez Allah korusun şimdi ogrenmek sadece beni ve bebeğimi daha fazla uzmeye neden olacak baska bi sey degil..
Aysingeldiislerdegisti Melek09 o hagftalarda zaten rutin kan tahlilleri var ikiliyi yaptırmasanızda doktor bazı kan tahlilleri ister o haftalarda
Aysingeldiislerdegisti Nurozsln üçlü testte down sendromu trizomi 18 ve nöral tüp defektine bakar üçünün de tedavisi yoktur trizomi 18ile doğan bebekler en fazla bir kaç gün yaşar yada anne karnında hayatını kaybeder. Nöral tül defektinin çeşitleri vardır. Anensefali en ağırı spina bifida daha yaşamsal olanı ama tedavileri yok
Gul-41 Nurozsln dogru karari verdin. Sevindim senin adina. Yaptir diyenlere aldirma kardesim. Inan pisman olursun kafan karisiyor uzuntunle bebegi de etkiliyosun yaşıyorum ki söylüyorum.
Nurozsln Gul-41 Allah razı olsun, ben açıkcası 5. Ayda gireceğim ultrason dışında başka hiç bir sey düşünmüyorum. Çok şükür, ilk gebeliğim ama çevreyi pek duymadan araştırıp devam etmeye çalışıyorum. Allah sağlıkla kucağınıza almaya nasip etsin ♥️🥰
Nurulayn Bende tavsiye etmiyorum tarama testlerini benim 3lü testte sorun çıktı ancak benim gibiler beni anlar beynimi bulandırdılar
kuman7536 Nurulayn instagramda hamile sayfalarında gördüm bi kadına bebeğin %99 down sendromlu demişler ve bebeğini aldırmış. Kürtajı yapan doktor da bebeğin gayet sağlıklıymış demiş 😞 kadın hamileleri uyarıyodu yaptırmayın diye
aysun58 Nurozsln Ben yaptirdim ama sıkıntilarim var benim bebeklerimin kalp atislari duruyor sadece down sendromu icin degil kalp yetmezligi olan bebek bile burdan tespit ediliyomus
Nurulayn aysun58 Rabbim şifalar versin cnm anne karnında tedavisi yoksa anlamsız değilmi yine gebeliğin zehir olmuyor mu belki onlar yanılıyorlar inşaAllah yanılıyorlar tevekkül Allah..
Serays Sevcanesme sadece kan verildiği için kaybedecek bişe yok diye düşündüm ben de yaptırdım fakat bi sorun olsa ben aldırırım allah korusun tabi .
Serays Melek09 tabi ki . Ne gelecekse kabulümüz ise sadce 9. Ayda doktora gidelim ay ay kontrol olmayalım.
Melek09 Serays bunu bana niye dediniz tam anlayamadım açıkcası 🤷🏼♀️ben yapılmasından yanayım hepsi bu
Serays Melek09 hemfikir olduğumuz için mesajın başına tabi ki yazdım zaten 😊😊 aynı fikirdeyiz düşüncemi yazdım ikili test yapmaya gerek yok diyenler için