Kızlar 37. haftamdayım. Son 1-2 haftadır aşırı terlemeye başladım. Sabahları zaten göğsüm sırtım ensem aşırı terlemiş olarak uyanıyordum bir süredir. Tişört değiştirecek seviyede. Artık sıcak ortamlarda, mutfakta, yemek yerken vs yüzüm de aşırı terlemeye başladı. Burnumun üstü bile terliyor. Bunu yaşayan oldu mu? Geçici bir durum mu bu? Umarım geçicidir 😭