Kızlar ilk hamileliğim kız bebekti ve 20 haftaya kadar düşer seller kusuyordum serumlarla ayaktaydım şimdi ikinci hamileliğim 8+5 deyim 4 haftalıkken mide bulantısı başladı ama hafif düzeyde bazen günde 1 kere kustum bazen hiç 2 gündür de bayağı iyiyim bulantı yönünden neyse akşamları aşırı gaz birikiyor karnımda yakınlarım erkek bebek gaz yapar diyor bulantım da kızıma göre çokkk çokk hafif olduğu için cinsiyet farklı olabilir mi diyorum deneyimleriniz var mı bu konuda? Tabiki kızım olduğu için gönlüm oğlum olması yönünde ama sağlıklı sıhhatli hayırlı olsun o bana yeter 🫶