tubsa Merhaba geçen hafta 5+3 de 21 mm de kese boyutum bir önceki hafta 12 mm di güzel artmış fakat bebek ve yolk yokdu boş gebelik dedi doktor yarın tekrar gideceğim endişeliyim bu durumu yaşayan var mı ?
kvsronlerr tubsa bende vajinal ultrasonla 6+3de görünmüştü boş gebelik demek için çok erken betam da üç kat arttığı halde
beyzyrc tubsa 6+3 de gittim benim de hâlâ oluşmamıştı doktor normal gayet dedi kese sağlıklı uyumlu haftayla 15 güne gel kalp atışını duyarız dedi senin doktorun çok erken demiş boş gebelik bunu demesi için 8 9 haftalarda hâlâ oluşmamış olması gerekiyor
tubsa beyzyrc 2 farklı doktora gittim malesef ikiside boş gebelik kürtaj dedi kesemin mm si çok büyük olduğu için emin konuşuyorlar