necla_35 yanlış yönlendirmiyim ama daha sizin ilk gününüz sanırım. Ben geçer mi diiye 4-5 gün bekleyip öyle gitmiştim. Ama doktorunuza instagramdan da danışabilirsiniz. Çok yoğun bir kanamaysa , içiniz rahat etmicekse gidin, bu süreçtede ağır işler yapmayın. Dolaptan bişey alırken yukarı doğru uzanmayın. Dinlenin