FasulyeveAnnesi Ebru01yalcin hepimiz de oldu canım adet sancısı gibi belin agrır karnın agrır basın agrır normal daha çok yeni
Mervetepe Ebru01yalcin kese büyüyor bebek büyüyor canım cok cok siddetli olmadığı takdirde normal ağrılar
Nurozsln Ben çok ağrı cektim hamile olduğumu bilmiyordum adet sancısı gibi her an olacakmısım gibi sancım oldu 6 haftalıkken öğrendim normal yani içini ferah tut 🥰
Ylztrk13 Bende 5+2 gunlük hamıleyım canm bende ara ara adet olcakmısım gıbı sancım gırıyo ama gaz sancısı gıbıde aynı zamanda doktora sordum normal dedı
Ebru01yalcin Ylztrk13 maşallah canım 😊 bende soracaktım ama şimdi içim rahatladı çok şiddetli değil zaten normal bi ağrı bebiş büyüyor